sobota, 1 grudnia 2012

Załozyciele

Jak na razie tylko ja jestem założycielkom tego bloga. Mam nadzieję, że w przyszłości dołączą do mnie osoby i razem poukładamy wszelkie nieścisłości związane z rozwiązywaniem kodów css i html. Drodzy bloggerzy, którzy chcecie stawić czoło smokowi ciemności i odzyskać skarb css i html! Podnieście swój oręż i dołączcie do mnie!


Reiciakowa - Urodzona w kwietniu rocznik '91, jestem byczkiem. Studiuję turystykę i rekreację (hotelarstwo i gastronomię). Blogami zainteresowałam się jak jeszcze istniał onetowski blog i to za czasów dzieciństwa. Jak wiadomo początki bywają trudne i tak samo było u mnie. Niezbyt dokładnie ułożone strony, obrazki jakieś tak dziwnie powycinane. Gdy teraz przypomnę sobie moje pierwsze dzieła to mam ochotę zapaść się pod ziemię. o.O
Będąc jeszcze na onetowskich blogach, ja zagubiona dusza zobaczyłam maleńkie światełko, więc dziarsko ruszyłam w tamtą stronę. I tak oto trafiłam na stronę Panda-Designs / teraz na blogspocie Panda-Graphics. Osoby cudowne, bardzo miłe i przyjęły mnie z otwartymi ramionami, pomimo tego, że ja nic nie potrafiłam. Najważniejsze dla nich było to mieć dobre chęci i jakiś program graficzny. Zaczęła się moja ciężka praca aby dorównać innym szabloniarzom z Pandy. Wciąż się dokształcam w tej dziedzinie, tym bardziej teraz na blogspocie. Takim osobom jak ja, które niemal całe swoje życie spędziły na onetowskich blogach, ciężko jest się 'przeprowadzić' na inny serwer. Dlatego stworzyłam ten blog.
Widziałam na wielu stronach różne ciekawe kody i pomyślałam 'A może tak zebrać to wszystko w jedno?'. Jak pomyślałam tak też zrobiłam, mam jednak nadzieję, że nikogo tym nie skrzywdziłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz