czwartek, 13 grudnia 2012

Powitanie

Stworzyłam ten blog aby pomóc bloggerom przy tworzeniu szablonów. Każdy wie, że większość z nas korzysta z kodów CSS lub HTML. Postanowiłam NAM pomóc. Wiele osób zna różne kody a ten blog powstał po to abyśmy mogli się podzielić swoją wiedzą.
Moim zdaniem warto dzielić się takimi sprawami aby samemu się dokształcić w ramach wymiany. Sama tworzę szablony i prowadzę blog, więc doskonale wiem ile człowiek się napoci by znaleźć / stworzyć odpowiedni kod do swojego szablonu. Uwierzcie mi, czasami to na prawdę ciężka praca.

Dlatego też proszę o zareklamowanie tego bloga na swoich stronach! 
Dzielmy się zamiast ukrywać przed światem swoją wiedzę!

Postaram się na bieżąco uzupełniać kody oraz wyjaśniać je jak najbardziej zrozumiale.

Jeżeli skopiuję coś z czyjegoś blogu - pod notką zawsze podam adres z którego bloga zaciągnęłam potrzebne mi informację. Mam nadzieję, że tym nikogo nie urażę?


08-12-2012

Zmiana BLOGA!
Będzie to KATALOG z blogami w których możecie znaleźć przydatne KODY do waszych blogów. Od czasu do czasu dodam jakieś kody, których możliwe, że nie znajdziecie na innych stronach.

9 komentarzy:

  1. Mam Mozzilkę i pracuję na pc-ie a szablonik trochę mi się przesuwa co utrudnia czytanie go... Jeśli mogę poradzić to przerzuć kolumienkę po lewej na prawą stronę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tym blogiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. [Spam] Szabloniarnie powstają po to, aby pomóc nam w wizualizacji bloga, często sami nie potrafimy sobie poradzić z grafiką, więc prosimy o pomoc. Ocenialnie natomiast naprowadzić nas mają do polepszenia swojego bloga i podpowiedzieć, co zmienić, aby było lepiej. Blogi prywatne mają różną tematykę, ale to samo na celu - umilić nam czas, na czytaniu bądź możliwości zobaczenia zdjęć, czy innych tego typu rzeczy. Jednak spisy i katalogi służą nam najbardziej, gdyż to one łączą w sobie wszystkie te strony i umożliwiają łatwiejszy dostęp do nich.
    Tak więc dołącz... Serdecznie zapraszam na nowo powstały spis blogów: www.kidzuita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak blog rusza ? Bo czekam na jakieś kody ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, kody są super, często je biorę, dziękuj, że zrobiłaś/łeś taki blog, naprawdę mi bardzo pomaga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podasz kod na mini grę z drzewkiem cytrynowym?

    bcytryna.blogspot.com
    Blog o moim drzewku cytrynowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł. CSS jest bardzo przydatny, nie tylko dla blogerów. Dzięki niemu większość stron wygląda właśnie tak, jak wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry pomysł

    http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko...jak zrobić tak aby zdjęcia na blogu były tak szerokie jak tekst w poście, ale nie nachodziły na boczne archiwum bloga i inne rzeczy? Bardzo proszę o odp na mailu igachatys@gmail.com
    Pozdro
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń